Питання та відповіді

Як підключитися до ТОВ «ГК «Укренергоресурс»?
Для того, щоб стати споживачем постачальника електричної енергії ТОВ «ГК «Укренергоресурс»

Вам потрібно:
- мати підписаний договір з оператором системи розподілу та отримати EIC-код точки комерційного обліку (точки розподілу);
- обрати тариф, згідно діючої комерційної пропозиції;
- заповнити заяву приєднання та прогнозовані обсяги постачання електричної енергії для ТОВ «ГК «Укренергоресурс», направити скановану копію на електронну адресу gcukrenergoresource@ukr.net і оригінал Укрпоштою на адресу: Україна, м. Суми, вул. Гагаріна, 20, оф.1
Графік роботи: Пн - Пт – 08:00-17:00.

 

Як змінити постачальника електричної енергії?

У разі переходу споживача до ТОВ «ГК «Укренергоресурс» від іншого постачальника електричної енергії, споживач повинен:
- направити лист-повідомлення на адресу свого діючого постачальника електричної енергії про намір перейти до ТОВ «ГК «Укренергоресурс» за 21 день до початку розрахункового періоду;
- провести остаточний розрахунок з діючим постачальником електричної енергії;
- отримати підтвердження від ТОВ «ГК «Укренергоресурс» про приєднання;
- обрати комерційну пропозицію, заповнити та підписати заяву приєднання, прогнозовані обсяги постачання електричної енергії для ТОВ «ГК «Укренергоресурс», договір;
- направити документи на електронну адресу gcukrenergoresource@ukr.net та оригінал Укрпоштою на адресу: Україна, м. Суми, вул. Гагаріна, 20, оф.1
Графік роботи: Пн - Пт – 08:00-17:00.
Зміна електропостачальника здійснюється на безоплатній основі.

 

Коли мають бути направлені акти приймання-передачі?

До 8 числа поточного місяця ТОВ «ГК «Укренергоресурс» отримує показники фактичного споживання електричної енергії від операторів системи розподілу за попередній місяць;
після підтвердження даних у реєстрах між ТОВ «ГК «Укренергоресурс» та операторами системи розподілу, формуються акти приймання-передачі товарної продукції;
акти приймання-передачі товарної продукції направляються споживачам в електронному вигляді на адресу, вказану у заяві приєднання, та відображаються в Особистому кабінеті cпоживача.
Строки відправлення зафіксовані у комерційній пропозиції;
оригінали актів приймання-передачі товарної продукції направляються Укрпоштою у 2-х екземплярах для підпису.

 

Чи можна корегувати прогнозовані обсяги електричної енергії?
Обсяги електричної енергії, які надає споживач можна корегувати до 15 числа поточного місяця в сторону збільшення або зменшення.
Коригування може бути надіслано у паперовому вигляді, з дублюванням на електронну адресу відповідного менеджера, або за допомогою сервісу «надання та коригування обсягів споживання» в Особистому кабінеті споживача.